I edycja targów Warsaw Gift&Deco Show 2019 z udziałem „Mazowsza”

Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” po raz pierwszy zaprezentował swoją mazowszańską markę na targach z polskim designem. To również pierwszy raz w historii zespołu, kiedy byliśmy na własnym, zaprojektowanym specjalnie dla nas stoisku, które pozwala na wielowymiarowe przedstawienie naszej działalności. W targach wzięło udział 800 wystawców z Polski i z zagranicy, którzy przedstawili najnowsze trendy oraz bogatą ofertę produktów z zakresu artykułów dekoracyjnych, wyposażenia wnętrz, ceramiki i szkła, produktów codziennego użytku, biżuterii, mody, upominków okolicznościowych, gadżetów, artykułów papierniczych, pamiątek. Było to największe wydarzenie tej branży w tej części Europy.

„Mazowsze” pokazało swoją najnowszą linię modową zaprojektowaną przez mazowszańskiego kostiumologa Rafała Orłowskiego oraz porcelanę dedykowaną założycielowi Zespołu Tadeuszowi Sygietyńskiemu, przygotowaną przez słynną fabrykę porcelany w Bogucicach. Tym samym zaczynamy budować mazowszańską markę wpisującą się w polski design!

Wszystkie projekty cieszyły się dużym zainteresowaniem odwiedzających targi. Była to doskonała okazja do pokazania się wśród klientów indywidualnych, ale nie tylko. Nasze stoisko odwiedzali również kontrahenci z Japonii, Indii oraz Chin.

Oprócz działalności komercyjnej „Mazowsze” jak zawsze promuję polską kulturę ludową - na stoisku byli obecni artyści Zespołu, którzy chętnie rozmawiali z odwiedzającymi o pracy, repertuarze i najbliższych planach koncertowych. Można było również wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez artystów ludowych, a także dowiedzieć się więcej na temat kostiumów ludowych, o których opowiadała Pani Katarzyna Klepacz, nieoceniona krawcowa, garderobiana, specjalistka od detali- ręcznych haftów, która w „Mazowszu” pracuje od blisko 60. lat.

Cieszymy się, że mogliśmy wraz z innymi wystawcami współtworzyć „Projekt: POLSKA” i pokazać odwiedzającym targi, że „Mazowsze” wciąż dynamicznie się rozwija i odważnie wkracza w nowe obszary działalności.

Katarzyna Łacheta

Fot. Monika Słęcka i Ewa Żukowska

Więcej

do góry